انتشارات ثانیه،کتاب ارتباطات بحران در رسانههای اجتماعی»، نوشته ان ماری وندنهارک» را باترجمه عباس رضایی ثمرین، رومهنگار منتشر کرد.
موضوع کتاب درزیرعنوان آن راه و رسم مراقبت از شهرت و نجات از بحران در فضای مجازی» قید شده ودر آن یک برنامه عملیاتی شامل استراتژیها و تاکتیکهای آزموده شده برای مدیریتارتباطات بحران در رسانههای اجتماعی ارائه شده است.
کتاب به طور خاصبر بستر رسانههای اجتماعی متمرکز است و از همین رو گامی بدیع در حوزه ارتباطاتبحران به شمار میرود. مصادیق متعدد واقعی و بررسی کارگاهی نحوه مدیریت بحران دررسانههای اجتماعی یا استفاده از قابلیت آنها در کنترل بحران، مشخصه اصلی کتاباست. جانسوناندجانسون، مکدونالد، فدرالاکسپرس، ناسا، بریتیشپترولیوم، شل،انجمن ملی اسلحه آمریکا و . برخی از شرکتها و سازمانهایی هستند که در کتابتجربه مدیریت بحران آنها بویژه در رسانههای اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته؛تجاربی که بعضی از آنها توام با موفقیت بوده و برخی دیگر به شکست انجامیده است.
مخاطب کتاب ارتباطاتبحران در رسانههای اجتماعی» اهالی رسانه، مدیران و کارشناسان روابط عمومی، فعالانرسانههای اجتماعی، مدیران، تمداران، چهرههای عمومی و همه کسانی هستند که باچالش مدیریت شهرت فردی یا سازمانی در فضای مجازی مواجهند.
درباره این سایت