محل تبلیغات شما

در آموزه‌های مدیریت بحران»مباحث ارتباطی مهم‌ترین سرفصل و رسانه کلیدی‌ترین عنصر است. شفافیت، ارتباط بامخاطب، اطلاع‌رسانی مستمر، رفع ابهامات، مقابله با شایعات و اخبار جعلی و . همهضرورت‌های پذیرفته شده مدیریت بحران هستند که انجام‌شان جز به کمک رسانه امکان‌پذیرنیست.

اصولا لازمه مدیریت موفقیت‌آمیز بحران، اطلاع‌رسانی شفاف و اقناععمومی است و اقناع جز با رسانه‌های مرجع، کارآمد و معتبر تحقق نمی‌یابد. اما آیاکارآمدی، مرجعیت و اعتبار رسانه‌ها در کشورما برای نقش‌آفرینی در زمان بحران کافیاست؟

واقعیت این است که متاسفانه رسانه‌های جمعی در کشور ما به طور پیوستهدر حال از دست دادن مرجعیت و اعتبارشان هستند. ریشه‌های این روند، هم به درونرسانه‌ها بر می‌گردد، هم به بیرون اما من نقش عوامل بیرونی را موثرتر می‌دانم ومعتقدم، در کنار برخی تحولات تکنولوژیک و تغییرات در ایستم اطلاع‌رسانی، ت‌گذاری‌هایحاکمیتی عامل مهمی بوده که طول سالهای گذشته، منجر به تضعیف رسانه‌ها و کاهشمرجعیت و اعتبار آنها شده است.

در این باره می‌توان به تفصیل و در مجال بهتری سخن گفت اما اجمالاًایجاد محدودیت‌های بی‌مورد برای رسانه‌ها، تقویت -خواسته یا ناخواسته- رقبای آنهاو برخی اشتباهات استراتژیک در ت‌گذاری رسانه‌ای در کشور، عوامل موثر در اینروند هستند.


موقعیت غریب بشار اسد بودن

به نام نقره، به قیمت الماس

برای حسین توفیق...

رسانه‌ها ,مرجعیت ,بحران ,اعتبار ,مدیریت ,رسانه ,مرجعیت و ,و اعتبار ,هم به ,در این ,و اقناع

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

یادداشتهای حقوقی greenmolisly argoligil blurpacfaphi السلام علیک یا امام محمد تقی یا جوادالائمه روش تحقیق وینگ چون واسکریمای حرفه ای دزفول وبلاگ نمایندگی بهشهر همسفران مطالب اینترنتی artme