محل تبلیغات شما

عباس رضایی ثمرین،رومه‌نگار |مدیریتموفقیت‌آمیز هر بحرانی، مستم داشتن استراتژی ارتباطی موثر است. سازمان بهداشتجهانی، در کتابچه‌ای که در ‌سال ٢٠١٧ برای مقابله با همه‌گیری بیماری آنفلوآنزامنتشر کرده، استراتژی ارتباطی موثر را جمع‌آوری، فرآوری و توزیع به‌موقع اطلاعاتبه روش‌هایی که برای مخاطب هدف، موثر و مناسب باشد» تعریف کرده است. از نظر اینسازمان، در استراتژی ارتباطی مدیریت بحران حتما باید جنبه‌های رفتاری و نحوه واکنشمردم به اطلاعات و توصیه‌هایی که از مقامات رسمی و رسانه‌ها دریافت می‌کنند نیز،درنظر گرفته شود.

من اگر بخواهم ایندستورالعمل را در سه کلمه خلاصه کنم، آن کلمات اعتبار، تسلط و تعامل» خواهد بود؛گام اول در ارتباطات موثر بحران این است که منبع تولید پیام معتبر باشد. کسی کهبحرانی را مدیریت می‌کند، همواره باید این سوال را از خود بپرسد که مردم چرا بایدبه او اعتماد و آنچه می‌گوید را باور کنند. تلقی عمومی از میزان اعتبار متولی مدیریتبحران، آن چیزی است که پاسخ به این سوال را می‌سازد. مولفه اعتبار» در واقع آمیزه‌ایاز چند عامل ازجمله صداقت، شفافیت و سوابق است؛ این یعنی اگر صادقانه رفتار کنید،شفاف باشید و سوابق روشنی در ذهن مردم داشته باشید، منبع معتبری در اطلاع‌رسانیبحران خواهید بود.  دومین گام تولید محتوایمناسب، روایتگری موثر و توزیع هدفمند است. متولی مدیریت بحران، باید اطلاعات وواقعیت‌های مورد نیاز مردم را به روشی که آنها می‌پسندند، روایت کند و این روایت‌هاباید از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی متناسب در دسترس عموم قرار گیرد. این مسأله نیازمندتسلط» متولیان در تولید محتوا و روایتگری و برخورداری از نیروهایی است که در ایندو کار، بهترین باشند.


موقعیت غریب بشار اسد بودن

به نام نقره، به قیمت الماس

برای حسین توفیق...

موثر ,مدیریت ,استراتژی ,بحران ,ارتباطی ,مردم ,استراتژی ارتباطی ,است که ,که در ,متولی مدیریت ,ارتباطی موثر ,متولی مدیریت بحران،

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

emeramun کیف رولی لوازم آرایش 2عددی Roll N Go 2021 sepfifthpera انتشارات مستعلی سرای دانش آموز Dana's style car obd tools blog سایت فروشگاه خرید ساعت دیواری ایرانی شعر فارسی 2020 enespoter وبلاگ مد توسط سارا ریس