محل تبلیغات شما

انتشارات ثانیه،کتاب ارتباطات بحران در رسانه‌های اجتماعی»، نوشته ان ماری ون‌دن‌هارک» را باترجمه عباس رضایی ثمرین، رومه‌نگار منتشر کرد.

موضوع کتاب درزیرعنوان آن راه و رسم مراقبت از شهرت و نجات از بحران در فضای مجازی» قید شده ودر آن یک برنامه عملیاتی شامل استراتژی‌ها و تاکتیک‌های آزموده شده برای مدیریتارتباطات بحران در رسانه‌های اجتماعی ارائه شده است.

کتاب به طور خاصبر بستر رسانه‌های اجتماعی متمرکز است و از همین رو گامی بدیع در حوزه ارتباطاتبحران به شمار می‌رود. مصادیق متعدد واقعی و بررسی کارگاهی نحوه مدیریت بحران دررسانه‌های اجتماعی یا استفاده از قابلیت آنها در کنترل بحران، مشخصه اصلی کتاباست. جانسون‌اندجانسون، مک‌دونالد، فدرال‌اکسپرس، ناسا، بریتیش‌پترولیوم، شل،انجمن ملی اسلحه آمریکا و . برخی از شرکت‌ها و سازمانهایی هستند که در کتابتجربه مدیریت بحران آنها بویژه در رسانه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته؛تجاربی که بعضی از آنها توام با موفقیت بوده و برخی دیگر به شکست انجامیده است.

مخاطب کتاب ارتباطاتبحران در رسانه‌های اجتماعی» اهالی رسانه، مدیران و کارشناسان روابط عمومی، فعالانرسانه‌های اجتماعی، مدیران، تمداران، چهره‌های عمومی و همه کسانی هستند که باچالش مدیریت شهرت فردی یا سازمانی در فضای مجازی مواجهند.


ارتباطات بحران در رسانه‌های اجتماعی

موقعیت غریب بشار اسد بودن

به نام نقره، به قیمت الماس

برای حسین توفیق...

بحران ,رسانه‌های ,کتاب ,اجتماعی ,مدیریت ,ارتباطات ,در رسانه‌های ,بحران در ,رسانه‌های اجتماعی ,ارتباطات بحران ,هستند که ,کتاب ارتباطات بحران

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

inatincal یادداشتهای سردار Sylvester's memory تفریحی دوست داران رئال مادرید دست نوشته های یک برنامه نویس ranulopsound Susan's info نوید رهایی از فرقه تروریستی رجوی Management Computer Class