مدیران بخوانند؛ چگونه با خبرنگاران مصاحبه کنیم؟»
انتشارات ثانیه، کتاب مدیران بخوانند؛ چگونه با خبرنگاران مصاحبه کنیم»، نوشته الن استیونس را با ترجمه عباس رضایی ثمرین، رومهنگار منتشر کرد.
در میان کتب متعددی که نحوه مصاحبهگری را به خبرنگاران و اهالی رسانه میآموزد، این کتاب برای اولینبار توصیههایی کاربردی، به طرف دیگر این معادله، یعنی مصاحبهشوندهها ارائه میدهد. در این کتاب برای همه کسانی که به نوعی سر و کارشان به رسانهها و خبرنگاران میافتد، یک چارچوب عملیاتی و قابل پیادهسازی ارائه شده که کیفیت حضور آنها در خروجی رسانهها و به تبع اعتبار و شهرت آنها و سازمانشان را افزایش میدهد.
تمداران، مدیران، سخنگوها، مدیران روابط عمومی، مشاوران رسانهای و به طور کلی همه کسانی که در معرض مصاحبهها و سوالات خبرنگاران و رومهنگاران هستند یا مسئولیت طراحی تگذاری رسانهای مرتبط با ارگانها و سازمانها دارند، مخاطبان اصلی این کتاباند، خبرنگاران، رومهنگاران و مخاطبان رسانهها هم با مطالعه این کتاب دید تازهای به مقوله مصاحبه پیدا میکنند.
به عنوان فردی که قرار است طرف مصاحبه رسانهها باشد، این کتاب نکاتی به شما میآموزد تا بتوانید عملکردی بینقص ارائه کنید، سوالات را پیشبینی و مدیریت کنید، پاسخ سوالات دشوار را بدهید، در بحرانها از اعتبار خودتان و سازمانتان محافظت کنید و نهایتاً طوری ظاهر شوید که رسانهها باز هم سراغتان بیایند.
در میان کتب متعددی که نحوه مصاحبهگری را به خبرنگاران و اهالی رسانه میآموزد، این کتاب برای اولینبار توصیههایی کاربردی، به طرف دیگر این معادله، یعنی مصاحبهشوندهها ارائه میدهد. در این کتاب برای همه کسانی که به نوعی سر و کارشان به رسانهها و خبرنگاران میافتد، یک چارچوب عملیاتی و قابل پیادهسازی ارائه شده که کیفیت حضور آنها در خروجی رسانهها و به تبع اعتبار و شهرت آنها و سازمانشان را افزایش میدهد.
تمداران، مدیران، سخنگوها، مدیران روابط عمومی، مشاوران رسانهای و به طور کلی همه کسانی که در معرض مصاحبهها و سوالات خبرنگاران و رومهنگاران هستند یا مسئولیت طراحی تگذاری رسانهای مرتبط با ارگانها و سازمانها دارند، مخاطبان اصلی این کتاباند، خبرنگاران، رومهنگاران و مخاطبان رسانهها هم با مطالعه این کتاب دید تازهای به مقوله مصاحبه پیدا میکنند.
به عنوان فردی که قرار است طرف مصاحبه رسانهها باشد، این کتاب نکاتی به شما میآموزد تا بتوانید عملکردی بینقص ارائه کنید، سوالات را پیشبینی و مدیریت کنید، پاسخ سوالات دشوار را بدهید، در بحرانها از اعتبار خودتان و سازمانتان محافظت کنید و نهایتاً طوری ظاهر شوید که رسانهها باز هم سراغتان بیایند.
درباره این سایت